Unapređenja multifunkcionalnog rešenja za evidenciju prisutnosti zaposlenih 

PORTIR je napredno, pouzdano i ekonomično rešenje za praćenje prisustva zaposlenih na različitim lokacijama. Sastoji se od jednostavne aplikacije i uređaja za očitavanje tagova ili kartica, što čini savršenu kombinaciju koja pruža fleksibilnosti, uštedu energije i jednostavnost korišćenja. TeamCAD PORTIR je dobio niz korisnih ažuriranja koja dodatno olakšavaju vođenje evidencije o prisutnosti zaposlenih na bilo kojoj lokaciji.

 

 

Mogućnost otključavanja vrata

 Dva PORTIR uređaja za čitanje tagova ili kartica, u kombinaciji sa PORTIR relejem, aktiviraju električnu bravu, omogućavajući siguran i brz ulazak zaposlenih u vaš objekat ili poslovni prostor. Na ovaj način se skraćuje vreme ulaska jer nema više komplikovanih šifri, stalnog pravljenja dodatnih ključeva ili angažovanja drugih zaposlenih da otvaraju vrata ili ostavljaju jedni drugima ključeve.

Otključavanje vrata je sada jednostavno i efikasno. Evidencija ulazaka i izlazaka je automatska, a vrata se otključavaju pri svakom prislanjanju kartice ili taga. Sve što vam je potrebno, uključujući uputstva i šemu povezivanja, dostupno je u aplikaciji!

 

 

Poboljšanja u delu „Statistika“

Novina je što sada možete pregledati listu zaposlenih sa prikazom radnih sati, sortiranu od najvećeg do najmanjeg broja sati u odabranom mesecu. Tako brzo možete zaključiti npr. koje od zaposlenih bio na dužem odmoru ili na bolovanju, a ko radio prekovremeno, što je ponekad teško ispratiti, naročito ako je u kompaniji zaposlen veliki broj ljudi.

Kada odaberete zaposlenog u tabeli, dobijate dijalog prozor sa detaljnim informacijama, uključujući dijagram koji prikazuje vreme ulaska i vreme izlaska zaposlenog za svaki dan u toku meseca. Izborom datuma u tabeli se dobijaju detaljne informacije o ulascima i izlascima tog dana, koji mogu obuhvatiti pauze, sastanke van objekta ili ostale izlaske po dužnosti.

Kao i ranije, bela linija u vrhu polja datuma označava da zaposleni nije koristio tag ili karticu pri ulasku (jer je npr. radio od kuće), da su podaci za taj dan menjani od strane administratora ili da je korisnik zaboravio da se odjavi, pa ga je sistem automatski odjavio. Izmene podataka su sada administratorima dostupne u donjem dijalog prozoru (tabela prikazana na slici), kada se izabere polje u bazi koje želite da promenite.

Sa rešenjem PORTIR imate potpunu kontrolu nad evidencijom radnog vremena i sigurnošću u vašoj kompaniji. Jednostavno, intuitivno rešenje prilagođeno vašim potrebama, bez obzira da li je u pitanju manja firma ili veća kompanija sa sektorima smeštenim u različitim gradovima.

 Izmene podataka su administratorima dostupne u donjem dijalog prozoru (tabela prikazana na slici), kada se izabere polje u bazi koje želite da promenite

 

API

Ukoliko želite iz neke druge aplikacije da pristupite podacima koje prikuplja PORTIR, razvili smo API koji će vam to omogućiti uz jedinstveni ključ. API (Application Programming Interface) omogućava programerima razvoj aplikacija koje na određenom nivou komuniciraju sa drugim servisima.

API za PORTIR je razvijen na zahtev klijenta koji u upravnoj zgradi već godinama koristio sistem za evidenciju zaposlenih, ali je imao problem, nije imao rešenje za evidenciju prisustva zaposlenih na gradilištima. Uz PORTIR API, programerski tim klijenta je doradio njihovo rešenje da dodatno učitava i podatke koje beleži PORTIR na gradilištima.

Tako su u evidenciji obuhvaćeni svi zaposleni kompanije, a kompletna evidencija PORTIR API može da se koristi i u rešenjima za obračun zarada, čime se efikasnije vrši procesi prikupljanja i korišćenja podataka.

Portir za gradilišta

Na gradilištima je oprema često izložena teškim vremenskim uslovima, a i neretko je otežan pristup internetu, pa se PORTIR za gradilišta isporučuje u standardnom vodootpornom kućištu, u kompletu sa modemom za mobilni internet i dodatnim baterijskim napajanjem koje, u slučaju nestanka struje, obezbeđuje samostalnost sistema najmanje 24h. 

 

Status uređaja

Ova nova funkcionalnost omogućava prikaz jačine WiFi signala između uređaja i rutera, što korisnicima olakšava da podese položaj uređaja tako da PORTIR ima optimalnu konekciju i neometano radi. Uz PORTIR, praćenje prisustva zaposlenih nikada nije bilo jednostavnije!

 

Webinar: PORTIR

Pridružite se webinaru na kom će vam direktor razvoja kompanije TeamCAD, Vladimir Guteša, predstaviti naše rešenje za objasniti šta PORTIR nudi, koliko se jednostavno koristi i implementira, čak i ako imate više objekata na različitim lokacijama.

  

 

Za učesnike webinara koji izraze interesovanje, obezbedili smo besplatnu tromesečnu pretplatu za PORTIR, bez ikakvih obaveza.

Ukoliko želite više da saznate o rešenju PORTIR, molimo vas da se registrujete na PORTIR webinar koji se održava 10.10.2024. godine u 10 časova.

 

 


© 2024 TeamCAD d.o.o. Sva prava su zadržana.
Šumadijska 47 / VI sprat, stan 67
11080 Zemun, Srbija
office@TeamCAD.rs

Dobrodošli na www.teamcad.rs! Ovaj internet sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja ovog sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića. Više detalja.