• +381 11 3015043
  • Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
  • Pon - Pet 8:30 - 16:30

Stigao je novi V-Ray Next for 3ds Max!

Kompanija Chaos Group objavila je 22. maja 2018. godine render nove generacije – V-Ray Next for 3ds Max.

V-Ray Next Scene Intelligence pravi brži i precizniji proračun zrakova („ray trace“) za bolji uzorak i tačniji render.

V-Ray for 3ds Max je kompletno rešenje za osvetljenje i senke koje može dobro da se integriše u rad svakog 3D umetnika ili dizajnera. Vodeći program za renderovanje postavio je standarde za brzinu, lakoću upotrebe i kvalitet rendera u industriji.

Nove karakteristike:

  • Prednost alata Scene Intelligence – V-Ray Scene Intelligence analizira scenu da bi optimizovao renderovanje. Automatski se dobija bolji kvalitet za manje vremena. V-Ray Next predstavlja dve nove karakteristike pokrenute inteligentnom scenom – adaptivno kupolasto svetlo i automatsku ekspoziciju kamere.
  • Adaptivno kupolasto svetlo – Novo adaptivno kupolasto svetlo pravi brže, čistije i preciznije svetlo okruženja bazirano na slikama. Veoma se brzo obrađuje u renderovanju enterijera i otklanja potrebu da se koriste skylight portali.
  • Dva puta brži GPU render – Napravljen je na novoj „multikernel“ arhitekturi za renderovanje, V-Ray renderovanje preko grafičke kartice je dva puta brže nego do sada.
  • GPU renderovanje volumetrije – V-Ray GPU sada podržava volumetrijske efekte poput dima, vatre i magle. Sada se mogu renderovati i volumeni poput (volume caches) OpenVDB, Field3D i Phoenix FD velikom brzinom zahvaljujući grafičkoj kartici.
  • NVIDIA AI Denoiser – Trenutno uklanjanje šuma (noise) dok je aktivan IPR.
  • Analiza svetla – Precizno merenje nivoa svetla u sceni.
  • Fizički materijal za dlake – Renderovanje realističnije kose sa preciznim pramenovima koristeći novi materijal V-Ray Physical Hair. Kontrola melanina čini odabir boje kose jednostavnim.
  • V-Ray Switch Material – Sada se sa jednim V-Ray Switch materijalom istom objektu može dodeliti nekoliko materijala, da bi se u trenutku rendera dodelio jedan odabrani materijal. Dobra opcija za dobijanje opcija materijala tokom renderovanja, dodavanje nasumičnih varijacija i kreiranje dodatnih uzoraka za kompozit.
  • V-Ray Plugin Material & Texture – Ubacivanje bilo koje teksture ili materijala dostupnog za program V-Ray Standalone i renderovanje u programu V-Ray Next for 3ds Max. Koristeći novi V-Ray dodatak za teksture (V-Ray Plugin Texture) i V-Ray dodatak za materijale (VRay Plugin Material), može se koristiti bilo koja V-Ray proceduralna tekstura ili se čak napraviti PBR materijal za Unity ili Unreal.
  • Denoised Render Elements – Za veću kontrolu prilikom izrade kompozita, sada se može smanjiti šum na renderovanim elementima koji se dalje mogu složiti u finalni prikaz slike.

Postojeći korisnici programa V-Ray 3 Workstation for 3ds Max koji su kupili licence posle 13. decembra 2017. godine, mogu besplatno preći na verziju Next.

Korisna adresa

  


© 2018 TeamCAD d.o.o. Sva prava su zadržana.