+381 (0)11 3015043 / 3131864   

 

FORMULAR ZA TEHNIČKU PODRŠKU

Tehnička podrška kompanije TeamCAD predstavlja oslonac klijentima u procesu implementacije i pravilnog korišćenja softvera. U skladu sa zahtevima Autodeska za Gold partnere u TeamCAD-u je zaposleno za stalno 7 inženjera tehničke podrške različitih tehničkih struka: arhitekte (2), građevinski inženjeri (2), mašinski inženjeri (3). Inženjeri tehničke podrške imaju višegodišnje iskustvo i sertifikovani su od strane Autodeska za najnovije verzije Autodesk softvera.

U skladu sa Autodesovim pravilima tehnička podrška se daje samo za aktuelnu verziju (2019) i prethodne 3 verzije programa (2018, 2017, 2016).

Korisnici koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške, plaćaju odgovarajuću mesečnu ili godišnju naknadu. Ostalim korisnicima naplaćujemo tehničku podršku prema važećem cenovniku.

Kako bi mogli efikasno da rešimo problem molimo Vas da obavezno upišite sledeće podatke:

  • Naziv i verziju Autodesk programa (npr. AutoCAD 2019)
  • Serijski broj (npr. 347-xxxxxxxxx)
  • Naziv i verziju operativnog sistema (npr. WIN10 PRO 64bit)
  • Opišete problem.

Ako postoji potreba za dodatnim informacijama, tim za pružanje tehničke podrške će kontaktirati klijenta na bazi upisanih podataka.

Radno vreme tehničke podrške je radnim danom od ponedeljka do petka u periodu od 8.30 do 16.00 časova. 

Za korisnike koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške radno vreme i vreme odziva je definisano Ugovorom. 

Ime i prezime:*
Firma:*
E-mail:*
Telefon:*
Naziv programa:*
Verzija programa:*
Instaliran Service Pack:*
Serijski broj:*
Operativni sistem:*
Operativni sistem :*
Tip problema:*
Prioritet:*
Opis problema:*
Dodajte fajl:
Verifikacioni kod: