CAD/BIM konsalting, trening i softverska rešenja          TeamCAD webShop +381 (0)11 301 50 43                      

FORMULAR ZA TEHNIČKU PODRŠKU

guide binary it Tehnička podrška kompanije TeamCAD predstavlja oslonac klijentima u procesu implementacije i upotrebe softvera. U skladu sa zahtevima Autodeska za Gold partnere u TeamCAD-u je zaposleno 7 inženjera tehničke podrške, različitih tehničkih struka, koji su sertifikovani od strane Autodeska za najnovije verzije Autodesk softvera.

trading binario gratis

order Priligy no prescription in Concord California Korisnici koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške, plaćaju odgovarajuću mesečnu ili godišnju naknadu. Ostalim korisnicima naplaćujemo tehničku podršku prema važećem cenovniku.

valutahandel gearing Kako bi mogli efikasno da rešimo problem molimo Vas da obavezno upišite sledeće podatke:

  • Naziv i verziju Autodesk programa (npr. AutoCAD 2016)
  • Serijski broj (npr. 347-xxxxxxxxx)
  • Naziv i verziju operativnog sistema (npr. WIN7 PRO 64bit)
  • Opišete problem.

http://www.ivst-vz.de/?debin=dbswiss dbswiss Ako postoji potreba za dodatnim informacijama, tim za pružanje tehničke podrške će kontaktirati klijenta na bazi upisanih podataka.

opcje binarne straty Radno vreme tehničke podrške je radnim danom od ponedeljka do petka u periodu od binary options diagnostic algorithm 8.30 do binaire opties strategieën 16.00 časova. 

oral turinabol Za korisnike koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške radno vreme i vreme odziva je definisano Ugovorom. 

Ime i prezime:*
Firma:*
E-mail:*
Telefon:*
Naziv programa:*
Verzija programa:*
Instaliran Service Pack:*
Serijski broj:*
Operativni sistem:*
Operativni sistem :*
Tip problema:*
Prioritet:*
Opis problema:*
Dodajte fajl:
Verifikacioni kod: