CAD/BIM konsalting, trening i softverska rešenja         TeamCAD webShop +381 (0)11 3015043 / 3131864       

FORMULAR ZA TEHNIČKU PODRŠKU

Source Tehnička podrška kompanije TeamCAD predstavlja oslonac klijentima u procesu implementacije i upotrebe softvera. U skladu sa zahtevima Autodeska za Gold partnere u TeamCAD-u je zaposleno 7 inženjera tehničke podrške, različitih tehničkih struka, koji su sertifikovani od strane Autodeska za najnovije verzije Autodesk softvera.

binär optionen glücksspiel

strategia opzioni binarie 60 secondi metodo martingein Korisnici koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške, plaćaju odgovarajuću mesečnu ili godišnju naknadu. Ostalim korisnicima naplaćujemo tehničku podršku prema važećem cenovniku.

More about the author Kako bi mogli efikasno da rešimo problem molimo Vas da obavezno upišite sledeće podatke:

  • Naziv i verziju Autodesk programa (npr. AutoCAD 2016)
  • Serijski broj (npr. 347-xxxxxxxxx)
  • Naziv i verziju operativnog sistema (npr. WIN7 PRO 64bit)
  • Opišete problem.

more info here Ako postoji potreba za dodatnim informacijama, tim za pružanje tehničke podrške će kontaktirati klijenta na bazi upisanih podataka.

see here Radno vreme tehničke podrške je radnim danom od ponedeljka do petka u periodu od http://maltonmc.co.uk/category/uncategorised/feed 8.30 do great post to read 16.00 časova. 

lagligt köpa Viagra på nätet Za korisnike koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške radno vreme i vreme odziva je definisano Ugovorom. 

Ime i prezime:*
Firma:*
E-mail:*
Telefon:*
Naziv programa:*
Verzija programa:*
Instaliran Service Pack:*
Serijski broj:*
Operativni sistem:*
Operativni sistem :*
Tip problema:*
Prioritet:*
Opis problema:*
Dodajte fajl:
Verifikacioni kod: